Massivedynamic.co

Glavne Gartner metodologije

Odnos s Analitičarima

Za izgradnju i uspostavu učinkovite veze s Gartnerom, tehnološke tvrtke trebaju stavljati poseban prioritet na tržišta u nastajanju. Prikupili smo dokazane najbolje prakse za učinkovitiji kontakt s Gartnerovim analitičarima i mjerljivu poslovnu vrijednost vašoj tvrtki.

Prognoza Tržišta

Koliko će brzo rastati tržište i što je potencijal rasta tržišta? Gartnerove marketinške prognoze pomažu vam da odredite prioritete ulaganja i identificirate mogućnosti rasta u telekomunikacijama, IT uslugama, softveru, uređajima, podatkovnom centru i ostalim industrijama.

Tržišni Udjeli

Tržišni udio je jedan od najvažnijih mjerljivih podataka koje rukovoditelji koriste u bilo kojem poslu. Kroz Gartner Market Share metodologiju analize, klijenti razumiju kako se udio raspoređuje među 1200 pružatelja tehnologija na više od 30 ključnih tržišta. Naša detaljna analiza o tome kako se raspolaže distribucijskim prihodom otkriva koje vrste rješenja su najbolje, jesu li i koliko one uspješne te gdje postoje mogućnosti kojima bi pružatelji usluga mogli dobiti veći „udio“.

ITScore

Gartner ITScore nudi niz interaktivnih procjena zrelosti kompanije, osmišljen kako bi se pružila pomoć CIO-ima i IT voditeljima da procijene zrelost IT organizacije kao davatelja IT usluga i poduzeća kao potrošača informacijske tehnologije.

Ocijenjivanje Dobavljača

Analitičari Gartnera procjenjuju mnoge različite aspekte pružatelja tehnologija, kao što su proizvodi, podrška, cijena, tehnologija, strategija i financije. Ove ocjene se periodički revidiraju kako bi odražavale promjene u procjeni kada značajan unutarnji ili vanjski događaj izravno utječe na pružatelja usluga.

Tržišni Vodič

Kada tržišta rastu i IT rješenja su stabilna i konkurentna, Gartnerovi analitičari koristit će „Magic Quadrant“ metodu kako bi dočarali pozicioniranje pružatelja usluga; međutim, kada se pojave nova tržišta i ponude su u tijeku ili, kada tržište sazrijeva do točke da su ponude prilično zamjenjive, usporedno pozicioniranje je manje važno od analize samog tržišta. U tim scenarijima, metodlologija Gartnerovog „tržišnog vodiča“ može pružiti pravi uvid.

Hype Cycle

Gartner Hype Cycle pruža grafički prikaz zrelosti i usvajanja tehnologija i aplikacija. Da biste saznali više o korištenju Gartner Hype Cyclea, odnosno kako biste saznali što je komercijalno izvedivo i za što treba „platiti“, ako uopće treba, pogledajte članke na Gartner.com.

Kritičke Sposobnosti

Kao bitan suputnik Gartnerovom „Magic Quadrantu“, ova metodologija pruža dublji uvid u ponude proizvoda i usluga. Pogledajte web-mjesto tvrtke Gartner za više informacija o korištenju ove metodologije kako biste dodatno istražili ocjene proizvoda i usluga na temelju ključnih mogućnosti postavljenih na važne, diferencirane slučajeve upotrebe.

Magic Quadrant

Magic Quadrant metodologija daje vam širokokutni pogled na relativne pozicije konkurentskih igrača na određenom tržištu tehnologije. Za više pojedinosti o tome kako Gartner Magic Quadrant funkcionira i kako ga koristiti za analizu funkcionalnosti proizvoda ili usluga pogledajte Gartnerovu web stranicu.